fredag 16 april 2010

Nya kompisar

I dag har jag haft kortdag, så när jag kom hem så stog stavarna och väntade på mej. Dom tog mej på en 4,5 km lång prommis i blåsten.
Senare så for jag och Erik till Birsta i hopp om att få tag på ett par grus fotbollsskor till honom, men det fanns inga i hela Birsta!!! Så han får köra med Henkes avlagda i morgon när det är gruscup i Stöde, men det går nog bra...Dom är faktiskt riktigt fräscha tycker jag, men Erik håller inte riktigt med för han vill ju förstås ha nya.
Men iallafall när vi var på Team Sportia så kikade jag lite på skor att promenera i och då kom det en väldigt hjälpsam expedit. Efter lite provande, jag har ju problem med mina fossingar, så plockade han fram ett par från lagret...
 Eftersom jag kliver som snett/innåt med ena foten så skulle dom här stabilisera foten.... Asics gel-evolution heter mina nya kompisar, riktigt sköna faktiskt.


Idag känns det verkligen att det är vår, för fy sjuttsiken vad mina ögon kliar..fast att jag har tagit medicin!!! Var iväg på apoteket och köpte ögondroppar och hoppas på att det ska hjälpa.


Trevlig helg!


Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar