torsdag 31 mars 2011

Det vackraste jag vet är att se dej när du sover.....

......står det på tavlan jag gjorde häromdagen.....
 Älskar den texten


Den blev riktigt fin om jag får säga det själv (och det får jag=)
Tror att jag ska göra några stycken (till marknaden i december)....fina att ge bort som bröllops- present eller bara för att man tycker om den.

I morgon åker vi till husvagnen och hoppas vi får lapa massor med sol.
Henke stannar hemma och mormor kommer och servar honom.
Erik tar med sej en kompis.

Ha de bra







2 kommentarer:

  1. Hej :) Vilken fiin blogg du har! Hoppas att allt är bra med dig :) Saknar er på solgården.. jag måste komma och jobba nånting snart :) Ha det bra! kram / Tanja S

    SvaraRadera
  2. Den texten är ju så fin och så snyggt du har gjort det som tavla.
    Roligt att du är med i min utlottning.
    Lycka till:)

    SvaraRadera