tisdag 4 maj 2010

Nu är husvagnen hemma




I Lördags så var vi till Edsåsdalen och hämtade hem "gasoltorpet". Vi åkte över dagen bara. Inte så kul att vara där nu.

Det krånglade lite för oss, men inte värre än att det ordnade upp sej.

Det var ett riktigt ruskväder, det snöade, regnade och haglade omvartannat.

Känns skönt att ha vagnen hemma, så att jag får städa ur den ordentlig...det behövs efter en lång vintersäsong, kan jag lova.
Sedan ska den besiktigas och fukttestas.

I söndags hade vi matgäster här och firade min födelsedag några dagar för tidigt. Men är man en strängt upptagen kvinna så får man det, eller hur?
Tiden räcker inte till riktigt som man vill alla gånger.
Det var svärföräldrarna, Patrik, Gunilla o Philip och mamma o pappa som var här.
Jag bjöd på kabanossegryta med pressad potatis och jordgubbstårta till efterrätt.

Presenter fick jag också

Detta fick jag av Patrik, Gunilla o Philip.
Jättefina!

Av mamma o pappa fick jag denna underbara doft, precis vad jag önskat mej!

Av svärföräldrarna fick jag sängkläder.




Ha de bra!


Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar