torsdag 3 juni 2010

Trädgår´n

I går var jag och svärmor till Ljustorps trädgård.
Jag köpte bara en nätmelon-planta, eftersom jag redan hade köpt mina sommarplantor.
Men svärmor köpte destomera.
Jag såg detta lite originella arrangemang där...

Häftigt va?

Det fanns väldigt mycké blommor där...


....3 stora växthus eller 4 var det faktiskt!


Vi var till tomatodlingen också och köpte tomater.
Otroligt vilka jättebuskar med tomater och gurka, som odlas i bara hinkar.
Jag köpte två plantor gul spetspaprika.
Hoppas jag har tur med dom. Jag tycker att sådana paprikor är så fina.



Ha de gott

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Ett par byxor !?
    Såg inte det direkt. :)

    Kul idé, fast det blir kanske inte så fint efter vattningen ser det ut som... :)

    Ha de bäst!!
    Gunilla

    SvaraRadera