lördag 11 december 2010

Hej hej

...det har varit lite blogg-torka på sista tiden....

C. har varit borta på jobb den här veckan, så jag bad mamma komma ett par dagar....vilket resulterade i ett skinande nystädat hus, inte dumt med en sådan mor.  Vi har riktigt roligt när vi städar tillsammans...det var inte första gången...(och inte sista heller, fördendelen)
Hyacinterna blommar för fullt....

.....och doftar underbart.

Min vita amaryllis håller på att spricka ut...
Nu har jag fått tag på krokar till min tallrikshylla, hittade dom på Indiska.
Mina egengjorda julstrumpor fick pryda hyllan.

Ha en mysig tredje advents helg

Själv så har jag jobbar helg, det kan ju vara trevligt det också =)



2 kommentarer:

  1. Så skönt att få hjälp med lite städning! Det är inte min favoritsyssla direkt utan mest ett nödvändigt ont :)

    Mina hyacinter har också slagit ut, det doftar härligt i hela huset!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Du får gärna skicka hem Saga till mig oxå.
    Vore trevligt om det blev skinande rent hos oss oxå.
    Vad fint du pyntat överallt.

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera