måndag 11 april 2011

Dagen i dag..

Vilket härligt väder vi haft i dag!

Efter att ha jobbat alla dagar utom en förra veckan, så tog jag mej en välförtjänt sovmorgon...vaknade halv tio...gud vá skönt det var!

Brassade iväg till Birsta med Anna-Karin och köpte mej en baddräkt.
Har inte ägt en sån på flera år.
 Vi på jobbet ska iväg och äta och spa:a på torsdag. Så jag kände att en baddräkt skulle sitta fint, för då kan man ju gömma dom dära bleka "bilringarna" man har ;o)

På Birsta gick vi in på underklädes-affären "Change" och skulle kolla på badkläder. 
Har faktiskt aldrig handlat där, och så här i efterhand så kan jag inte begripa varför jag inte gjort det.
Vilken hjälp man fick där...helt otroligt!!
Hon mätte och plockade fram och fixade.
Det fanns till och med en fläkt i provhytten =)
Nöjd gick jag därifrån, en Bh rikare, med perfekt passform. Jag kommer aldrig att köpa en Bh någon annanstans.

Hemma igen så blev det en rejäl promenad med stavarna och sedan krafsade jag och Erik runt snön lite, så att det ska tina ännu fortare.
Sedan planterade penseérna jag köpte, i år så blev det blåa med små blommor.

Henke var på träning, så det blev en hämtning i stan också =)

Ha de






1 kommentar:

  1. Du valde verkligen rätt dag att vara ledig på.
    I dag är det surväder igen.

    /Gunilla

    SvaraRadera