tisdag 28 juni 2011

Busfrön

I söndags, efter inskrivningen till fotbolls-skolan, fick vi besök av dom här söta busfröna
* Ella och Sam *

---------------------------------------------------
Den här veckan är det fotbolls-skola här.
Henke är en av ledarna och Erik är med på skolan.
51 barn är med, det är rätt många för att vara i vår lilla by.
Idag avslutades dagen med bus.....vattenspridaren åkte fram!

Tänk att det äntligen blev riktig sommar....hoppas det håller i sej bara.
Såg att det ska komma regn mot helgen...men jag hoppas regnet kommer på natten.

Längtar tills på torsdag...då ska jag till frissan. Det blev en lång väntan den här gången, eftersom jag var tvungen att boka om. Jag hade lyckats boka tid när det var skolavslutning och den vill man ju inte missa.




1 kommentar:

  1. Fina bilder du bjuder oss på.

    Angående mina choklad wienerbröd så har jag använt mig av en vanlig chokladkräm på burk (liknar nutella burken men inga nötter i). Det brukar finnas några olika varianter att välja mellan, choklad, nötkräm eller en randig brun/vit.

    Lycka till

    Kram Teres

    SvaraRadera