fredag 21 oktober 2011

Kryssning

Jag och fem tjejer till från jobbet har varit på en kryssning till Mariehamn.
Vi var borta från ena dagen till den andra och vi har ätit, druckigt och skrattat så vi kiknat =)
Jag och Elisabeth åkte upp på dansgolvet med Tony Irving och hans dansskola...bara dé...hi hi hi...
Köpte hem lite whisky till maken, godis till grabbarna och till mej själv... köpte jag en ring och ett par örhängen från "Miss Dee" (och en liten flaska likör). Jag har ett halsband sedan tidigare =)





Jag tycker om Miss Dee smyckena, enkla och stilrena.
Bra pris var det på dom också, på taxfreen =)
Ångrar nästan att jag inte köpte någon fler ring, för man kan kombinera flera tillsammans.

I helgen är Erik och jag ensamma för Christer är borta på jobb (ovanligt va;) och Henke ska vara hos flickvännen, Alexx, hela helgen.

Men vi ska ha fredagsmys med chips och dip, medans vi ser på Idol. Efter det blir det filmtajm =)


Ha en mysig helg






2 kommentarer:

  1. Har det gungat färdigt nu ? vad fina smycken vi köpt ,fast jag ska ge bort min ring. Trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Inga bilder från dansen!!! Hade gärna sett bilder på den. Vad bra att ni har haft en rolig resa med många skratt och vilka fina smycken med hjärtan på. Jag vill också ha sånna! Kram

    SvaraRadera