måndag 21 maj 2012

Muffins

Äntligen sol, vad härligt =)
Det är vi värda efter ett såå tråkigt vårväder

Det har blivit så grönt och fint ute. Snart dags för gräsmattan att få sej ett
premiär-klipp.
Ser att flera grannar redan gjort det.

För någon vecka sedan sydde jag nya överdrag till dynorna på altanen.
Enfärgade, svarta.
Till det en, svart med vita prickar, ny vaxduk.

Blev riktigt nöjd över resultatet.
Visar bilder en annan dag när jag planterat lite blommor och fixat.

Häromdagen så bakade jag Polly-muffins...supergoda!


Receptet hittade jag här 


Ser ni att formarna matchar duken...hi hi

23 dagar kvar tills vi åker till Turkiet en vecka, efter det återstår 4 veckor semester.
Vi har inte planerat in någon tripp med gasoltorpet, men nått ska vi väl hitta på.

Känner att jag är i ett stort behov av semester just nu...
Och så kommer ju Fam. Pettersson hem från Kina en sväng....längtar...nä.. nu kommer tårarna.....miss you Ulrica <3

Ha de gott









1 kommentar:

  1. Fina du, jag saknar dig också <3
    Kanske du och jag ska ta gasoltorpet på en tur så vi får rå om varandra ordentligt ;)
    Jag såg att formarna matchade duken innan jag läste det du hade skrivit. Utan tvekan förstår jag att det blev väldigt fint med nya överdrag på dynorna. Allt du gör brukar bli snyggt.
    Kram

    SvaraRadera