måndag 17 december 2012

Lilla jul...

Jag myser för fullt nu innan julafton, tycker att tiden innan är som bäst faktiskt.
De flesta julklapparna är fortfarande oköpta, men jag känner mej inte stressad för det.
Men jag planerar för full vad som skall finnas i paketen =)
 
Eftersom jag jobbar på julaftons-kväll, så bjöd vi hem alla (farmor&farfar, mormor&morfar svåger&svägerska och grabbarnas enda kusin) vi som brukar vara tillsammans på jul, på
Lilla Julafton
 
 
 
Vi åt tomtegröt och skink/lax-mackor
Åt julgodis och drack julmust, glögg och kaffe
till det åt vi av julbaket.
 
 

Julklappsöppning och därefter Ernst Jul =)
 
Vår Kinaresa närmar sej med stormsteg.
Om åtta dagar åker vi ner till Kista för en natt på Victoria tower sedan vidare till Helsingfors och efter det Shanghai....spännande =)
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Åh va mysigt med lilla Julafton, helt rätt, man ska passa på att njuta :)Du bjöd säkert på minst lika goda saker som Ernst! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Saknar allt mysigt innan jul. Tur att ni är snart här så behöver jag inte sakna er i14 dagar utan då ska jag njuta av att ha er här <3

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt! Saknar allt mysigt innan jul. Tur att ni är snart här så behöver jag inte sakna er i14 dagar utan då ska jag njuta av att ha er här <3

    SvaraRadera