lördag 29 oktober 2016

1 år sen sist

Oj va tiden rinner iväg.
Ett år sedan mitt senaste inlägg.
Så nu tyckte Ulrica (min fina vän som bor i Kina) att det var dags för en uppdatering här =)
Okej då!
Lite ringrostig och har nästan glömt hur man gör...hi hi
Men men...

Vi har ju vår husvagn stående i fjällvärlden över vinterhalvåret och har gjort det senaste 10-11 åren.
Förstugan har vi haft lika länge och använt den som ett förråd/hall.
Det har sett hemskt ut där inne....ni ser ju!!
Iallafullafall så har vi gjort en makeover där inne.
Lite färg, brädor och en uppsensning så.....sååå nöjd över resultatet.

Liten bäddsoffa från IKEA

Denna yta är inte stor, ca 170 x 350 cm.

Gardinen har jag gjort av en diskhandduk från Hemtex




E. har fyll 18 i veckan och gjorde teoriprovet samma dag.
Har fixade det så nu väntar uppkörningen....pirrigt värre!

Ha de gott
Ikväll är det Så mycket bättre, ser ni det?

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Spikekojan fick ni till mysig och trevlig. Min undran är, vart tog sakerna som var i spikekojan innan vägen?
    Då ska jag hålla tummar och tår att uppkörningen går bra för Erik också.
    Så mycket bättre brukar vi se på till frukosten på söndagar. Igår blev det på em eftersom Stefan var ute och sprang halvmaran här i Shanghai.
    Ha de! Kram

    SvaraRadera