måndag 22 februari 2010

Ledig

Steg upp klockan 06:00 idag och såg när Sverige vann över Finland =)
Idag har jag varit bara ledig. Jag har läst, stickat, tagit in lite ved.
Skulle egentligen ha tagit min "medicin-promenad" men jag tyckte att det kändes lite för kallt idag (-20 grader). Så det blev bara en liten kortis så Lattjo fick "göra ifrån sej".













Har en bit karré i ugnen som strax är klar som blir dagens middag. Hade tänkt äta den igår, men vi blev bjudna till svärmor och svärfar på middag.

I lördags var Ulrica med familj hit och åt middag. Jag bjöd på helstekt ryggbiff från älg, kakao och chili-sås och smördegs-potatis med västerbottenost. Gott!!

Nu riktigt längtar jag till husvagnen....en och en halv vecka kvar!
Så här såg det ut i höstas när vi ställde upp vagnen.











Kram Lena

1 kommentar:

  1. Det var supergott :P tandvattnet börjar rinna bara jag tänker på det. Tack!
    Tänk att du fuskar med medicin så fort jag inte håller koll på dig fy fy. Jag var ute på rasten i 40 min och det var såååå skönt.

    SvaraRadera