tisdag 2 februari 2010

Tag´s

Jag satt uppe sent i går och gjorde tag´s med fina ord på.
Skulle först bara prova och se hur det blev och det var så kul så det blev tillslut ett helt gäng(30 st).


Tanken med tagsen är att man kan knyta dom runt ett ljus, sätta dom på ett fint paket eller som jag gjorde, knöt fast ett par på lampfoten.

















Skönt att temperaturen har blivit lite behagligare nu har vi -10 grader, men i går morse var det -28 !!

Nej, nu är det snart dax att far på jobbet.


Kram Lena

5 kommentarer:

  1. Jättefina tags Lena!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du är flitig !!

    //svägerskan

    SvaraRadera
  3. Din klockfunktion fungerar lite så där. Det här skrev jag kl 13.13 :-)

    SvaraRadera
  4. Hihi, jag är inte heller så kvälls/morronpigg så jag är vaken kl 04.07

    SvaraRadera
  5. Ja, jag har sett att klockan inte funkar riktigt, vet inte hur jag ska fixa det

    SvaraRadera