söndag 21 mars 2010

Swisch...

.... Så fort gick den helgen!
Henke Har varit på konfirmationsläger. Verkar ha Varit roligt. Det är inte så lätt Att Få en 14 åring Att berätta, man får som ha en frågestund, och svaren på Frågorna är rätt Korta =)
I Fredags var det dags för föräldramatchen på hockeyavslutningen.

Erik med nummer 15

Christer
(en aning suddig;)

Erik

8-8 blev det, så det fick avgöras med straffar. Barnen vann så klart, kom Int ihåg vad Resultatet blev.

Efteråt bjöds det på dricka och hamburgare.

På lördagen hade vi en mamma & Erik dag så Då var vi i väg ochshoppade.
Erik Fick 2 par skor en tröja och en jacka, och jag köpte en tunika som jag har kollat i Ett tag.
På kvällen var vi bjudna på födelsedagsmiddag hos Patrik, Gunilla o Philip.
Trattkantarellsoppa med vitlöksbröd till Förrätt, med pastarullar med lax o spenat och glas Frukt och Chokladtårta till efterrätt. Jättegott var det!

Söndag: Först var jag och Erik på en halvtimmes promenad i strålande sol. Sedan var jag på en till sol-promenad med Gunilla.
Efter det har jag röjt här hemma, så nu är det nedervåningen kvar till en annan dag.

Har kommit på varför jag Har varit så himla trött ..... det är av allergimedicinen!?
Hoppade över den i går och idag, och Märkte stor skillnad ... på Båda hallen ... pigg och rinnande ögon!!

Jag håller på att måla en häst, bild kommer på den när den är klar.


Kram Lena



3 kommentarer:

  1. Vilken fin sol-och-snö-bild! Låter som ni haft en mysig helg:) Emma har också varit på konfa-läger i helgen, fast hon berättar desto mer!Nu blir jag nyfiken på hästen - skynda dig o lägg ut bild;) Kram

    SvaraRadera
  2. Lät lite läskigt med glas till efterrätt. 8) Annars var det kul att höra att du gillade maten.

    SvaraRadera
  3. ha ha, ja Nilla, glas är nog lite hårdsmält.

    SvaraRadera