tisdag 16 mars 2010

Trött

Fattar inte att jag kan vara så trött, trots att jag har sovit bra.
Brukar kunna bli det på våren...men varför?
Slutade kl. två idag, när jag kom hem kände jag sån energi att städa.
 Så jag började plocka och greja lite, så när snabeldraken skulle fram så tog energin slut.
Det är ju nu det går mot ljusare tider med mer sol och varmare ute. Då borde man ju bli pigg, eller??
"Dammtussarna under sängen är ju änglarnas tofflor" sägs det, så dom får vara där nån dag till =)

Henke kom hem efter skolan( han som skulle direkt på träning) med ont i huvudet och rödblommig (feber).
Hoppas han piggar på sej tills på torsdag, då han ska på konfirmationsläger (det vill han ju inte missa).

Erik har varit på säsongens sista hockeyträning i kväll, som ska avslutas på fredag med en föräldramatch =)  Tur att jag inte har några skridskor!!
Erik tyckte att jag skulle fara och köpa mej ett par....men så roligt ska han inte få ;)

Å, guben jobbar, men är nog på hemgång snart.

Såg på bygglov tidigare...alltså, dom är ju fantastiska!! 
Dom skulle gärna få komma hem hit ett par veckor i sommar.....


Nej, nu ska jag hänga tvätten som jag satte igång förut när jag hade en massa energi....måste ju.



Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar