måndag 10 maj 2010

Veckan som gått


Eftersom vi inte firade min födelsedag (förutom vid lunchtid, då) så tog jag och snodde ihop lite (bauta) bullar......


.......det fick plats bara 12 st på varje plåt, riktigt stora alltså....
....till grabbarnas lycka...

På torsdagen så var det skolans vårshow. Vilka fantastiskt duktiga barn vi har i den här byn!
Erik spelade el-gitarr i sitt band. Dom spelade en ACDC låt.

I helgen har jag arbetat, medan Henke har haft en konfirmations-helg.
Erik´s fotbollslag har haft en tränings dag.

Idag har jag varit med Erik till tandläkaren och han blev erbjuden en aktivator (tandställning), men han ska fundera på det över sommaren. Men det lutar åt att han ska ta det.
Har varit till AnnaKarin och fikat en sväng också.
Varit på utvecklingssamtal och varit en andra sväng till stan (för att hämta Henke från sin träning) har jag också gjort idag.

Jag som tänkte i morse...."vad ska jag hitta på idag"..men det löste sej.

Fy vad grått och trist det varit i dag...hoppas på sol i morgon!




Ha dè


** Kram Lena **







1 kommentar: