onsdag 19 maj 2010

Oj, vá tiden går.....


Nu var det några dagar sen (igen=) som jag uppdaterade bloggen.
I lördags så jobbade jag på parkeringen på Nordichallen, för det var bilmässa där.


På kvällen var jag bjuden till Åsa på en "Tackförhjälpenvidflytt" middag.
Hon är fantastisk på matlagning. Vi blev bjudna på en Italiensk buffé.
Det var det godaste jag ätit på läääänge!!



Söndagen gick i fotbollens tecken.
Båda grabbarna hade match. Erik här hemma i Indal och Henke i Stöde.
Erik i väntan på att brorsans match ska dra i gång.

Henke med nr. 19
Giffarna vann över Stöde med 0-5 (tror jag visst att det var)

Erik´s lag förlorade mot Alnö.

Nu har vedkapandet börjat här hemma.
Vi fick hem veden så sent i år, för där den har legat har vägen varit okörbar för en timmerbil.


Häromdagen så hittade jag en tuva med blåsippor bakom vedboden,vi som aldrig har haft det här hos oss. Dom är ju så fina!







*KRAM LENA*

1 kommentar:

  1. I Granloholm "kryllar" det av blåsippor. Jag har nog aldrig sett så många blåsippor i hela mitt liv. Så här verkar de trivas :)

    SvaraRadera