tisdag 8 mars 2011

Fettisdag....

.....och sportlov!
Vi är i husvagnen och myser.

Grabbarna har mest åkt slalom, medan Christer och jag har fiskat.
Igår fick vi två fina rödingar var =)

Var till Åke en liten sväng i dag och handlade mat och köpte ett nystan garn.
På hemvägen var vi och provsmakade lite på Åre chokladfabrik, hjortrontryffel var super gott =)

Saknar långprommisarna jag brukar göra här med Lattjo.
Eftersom jag måste vila mitt inflamerade ben. Det har blivit bättre men jag är inte riktigt bra.

Han får nöja sej med skidturerna i spåret med Christer.
Han ser ganska nöjd ut med att mysa i husvagnen också =)...eller hur?

Just nu blåser det som sjutton här och det är fem grader varmt.
Grabbarna är i funparken och åker.
 Dom har kvällsåkning där på tisdagar, får se hur länge dom står ut i denna blåst!!!!

När vi var in till Åre så passade vi på att köpa semlor på bageriet.
Det är ju trots allt fettisdag....

"pajas-familjen"

mmmums!!

Jag hann inte ens skriva klart....nu kom grabbarna hem =)

Nej, nu ska jag se "Halv åtta hos mej"

Ha de så bra alla vänner




1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni verkar ha!!! Blir så avis :)Härligt o höra att benet blir bättre. Förresten, hade Åke mycket fina garner ;) Kram o ha det bra!!!

    SvaraRadera