onsdag 2 mars 2011

Solen skiner...

....och jag är sjukskriven och ska vila benet, så inga solpromenader här inte =(
Jag var till farbror doktorn i tisdags och hade nått ganska ovanlig som senknarr i benet (tydligen är det vanligare i handleder) inflammation muskeln och ledbandet.
All personalen på  vårdcentralen kom för att känna på "knarret" =)
Nu ska jag äta en kur kortison och hoppas på att bli fri eländet.

I morgon ska jag fota, när det är dagsljus, på Henkes rum.
Jag har ju renoverat där, innan benet blev sjuk.

I kväll har vi varit på information om högstadieskolan. Erik börjar ju i 7:an till hösten och får då byta skola, eftersom här i byn så finns det bara till 6:an.....kära nån....var tar tiden vägen. Han började ju nyss på dagis =)

Till helgen ska Henke till Östersund på matchläger, lördag till söndag....kul =) för honom alltså!


En lite originell blomplantering som jag såg i somras hos en trädgårdsmästare.
Det är ju "inne" med denim nu i sommar =)


Ha de gott, gott folk






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar