onsdag 14 september 2011

Trött & less...


...känner jag mej för tillfället!

C. har varit borta på jobb (och är borta nu) jättemycket nu ett tag. Så det är mycket man ska fixa och greja, som man normalt hjälps åt med.
Skjutsa, hämta, laga mat, promenera med Lattjo, elda, städa och fixa, hjälpa med läxor, jobba mm.
(Grabbarna hjälper ju till lite också förstås, men kanske inte så som man önskar)
Till råga på allt, så fick jag hem älg-kött i går-kväll,som jag inte visste om. Så när jag kom hem från jobbet kl. 20, så var det till att ta reda på det.
Undra om det blev riktigt....kanske köttfärs-köttet blev stekar och tvärt om....

Får även hem kött i morgon, men det lämnar jag in till en slaktare =)

Har faktiskt sökt semester i morgon...hoppas på att en vikarie vill ta mitt pass bara..=)


Längtar efter att få fara till husvagnen och mysa...











1 kommentar:

  1. Som en vanlig höst hos fam Lindbloms låter det, för det är alltid så här hos er varje höst. Förstår att du blir trött och less. Kanske ska du säga åt Christer att du behöver en Husmorssemester för att vila upp dig. Då tar du första bästa plan till mig så ska jag ta hand om dig ;)

    SvaraRadera