måndag 30 januari 2012

Receptet

I dag har jag ledigt, även i morgon faktiskt.

Hade tänkt fara med Rutis och träna, men känner mej lite förkyld och är lite lätt febrig. Så det får vi skjuta på någon dag.

Slöade mest på förmiddagen och tog sedan tag i grabbarnas rum. Så nu är det fint där =)

Nu väntar jag på att degen ska jäsa färdigt. Håller på att baka Ulrica´s limpor.

Jag lovade att återkomma med receptet på dom Grekiska biffarna...här hittar du det.
Jag gjorde en parikasås till och hoppade över paprikan i biffarna och så tillsatte jag lite svarta oliver.


Nähäpp...nu är det dags att baka ut...

Ha de gött


2 kommentarer:

  1. Baka limpa ska jag också försöka göra idag, åkte på magsjuka i söndags när jag skulle baka dem. Det är synd om mig nu för frukosten är stängd på Portland så nu måste jag göra den själv, fram till 7 feb ;)

    SvaraRadera