onsdag 22 maj 2013

Jag fattar ingenting....

Något har hänt med mej....
Jag har aldrig känt att jag har
 något jäklarannamma eller driv i mej....
 
För sju veckor sedan så var jag och skrev in mej på
 Viktväktarna (jag var då, egentligen inte ett dugg inspirerad)
Något måste ha hänt då, för när jag gick ut därifrån kände jag mej supertaggad =)
 
Har varit med på VV tidigare några gånger och det har slutat lika dant varje gång...
det har som runnit ut i sanden redan efter tre - fyra veckor.
 
Det är en skön känsla att ha kommit i gång och att jag
 fortfarande känner mej så himla peppad.
 
Jag har helt enkelt bestämt mej
 
Många promenader har det blivit, så gott som varje dag.
En app som jag gillar är Runkeeper...som talar om tid, sträcka och km/min.
Det peppar mej att promenera ofta och att gå lite längre och fortare.
Har tillochmed börjat jogga lite =)
 


I morgon är det vägning......spännande!!
 
 
 

 
 
 
 
 


1 kommentar: