fredag 21 juni 2013

Trevlig midsommar

(Är inte så aktiv här nu....det är ju sommar och då blir det inte så mycket dator =)
 
 
Är så lycklig......
Jag har haft ett delmål, att gå ner tio kilo till midsommar.
 
Och vet ni......Jag LYCKADES....det tog tre månader =)
 
Nu får jag sätta ett nytt delmål, så det inte känns så avlägset till det stora målet.
 
 
Så i kväll firar jag lite extra......men inge vin för mej i kväll, ska köra, så att Henke kommer hem i kväll. För han ska upp tidigt i morgonbitti och jobba.
 
Men jag ska fira med en god köttbit (inge propointsräknig i dag ;) och trevligt sällskap =)
 
 
 
** Gör Er en härlig midsommar helg **
 


1 kommentar:

  1. Det var länge sedan det var midsommar nu. Dax att uppdatera den här sidan nu :-)
    Kanske med en bild på hur snygg du blev efter frissan igår :-D

    SvaraRadera