onsdag 23 februari 2011

Ny-frissad

Äntligen har jag fått håret fixat.
Den fula utväxten är borta och ny färg och slingor har fått ersätta den...
Frisyren blev lite förändrad också, nu är jag med lugg...igen =)
Blir alltid lika nöjd när jag går till Anna...hon är bara bäst..
Anna-Karin var med till stan och var till frissan hon med.
Ny-frissade och glada gick vi på Jop´s och tog en lunch..gotti gott!

Här i Sundsvall har vi en färgglad lite "udda" butik som heter Udda Ulla (klicka på namnet så kommer du dit), som vi besökte. Anette som äger butiken är supertrevlig!
Det blev inte så stort inköp (det blev dyrt hos frissan) , men jag köpte en slickepott från RICE, en grön.
I morgon ska jag göra ett ryck på Henkes rum, så det blir klart nångång.....förresten så var vi på coop en sväng, där jag köpte passande kuddar till hans rum. Visar dom när allt är färdigt och klart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar