onsdag 23 november 2011

Frukost....

...på IKEA med Anna-Karin och sedan så inhandlade vi det sista till våra pyssel-aktiviteter
Hemma igen så pysslade vi en del

Här är några lyktor som vi kommer att ha till försäljning på julmarknaden

En julvimpel

Efter middagen, så har jag städat och gjort advent på en våning.
Så nu har jag "bara" två våningar kvar.....vi har ju både en övervåning och en källarvåning...

I morgon så ska vi fortsätta tillverkningen...dagarna går fort och marknaden är ju nästa helg, 3-4 december.

Nu ska jag njuta av en kopp Prinsess-te, som jag beställt på nätet
Ett supergott te med smak av jordgubb, blåklint och champange





3 kommentarer:

  1. Såg att du kör gratisreklam på FB om Julmarknaden;) Hoppas att ni får sälja mycket nästa helg. Väldigt synd att jag inte kan komma.

    SvaraRadera
  2. Grattis Lena! Du har vunnit husnummerskylten i min tävling! Vill du maila ditt namn och email-adress till mig så ber jag Ramsign att ta kontakt med dig!
    Ha en bra dag!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Men det var då en riktig långfika ni gjorde på Ikea!!! Dax för lite nya saker på den här sidan ;) Grattis till tävlingen som du har vunnit!

    SvaraRadera