måndag 7 november 2011

Jag har gjort en beställning

.....på en ny symaskin =)

Min tidigare har varit på reparation och fick där dommen....att det inte går att laga den =(
Typiskt nu när jag behövde den som mest....håller ju på med lite julpyssel till julmarknaden.
Symaskinen har några år på nacken, men  är inte så jätte-mycket använd.

Iallafullafall, så har jag beställt en Husqvarna Emerald 118, hade en Singer innan, som ska komma hemskickandes om redan ett par dagar.
Det är en enkel maskin, som klarar de flesta nyttosömmar.

Julpysslandet inför marknaden är i full fart....jätteroligt =)

På onsdag fyller Henke 16 år, så då blir det kalas....igen. Det är mycké kalasande för oss i oktober och november....




2 kommentarer:

  1. Åh vilken lycka med ny symaskin :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Husqvarna är bra maskiner, krånglar aldrig. Eller vänta beror det på att jag aldrig använder den ;)

    SvaraRadera