söndag 4 oktober 2015

Kusiner

Förra helgen var några av mina kusiner med familjer, här på middag
Man ses ju ,tyvärr, inte så ofta.
Jätteroligt var det!
 
Jag fick så fina teckningar av barnen, med stjärnor och hjärtan på, och en jättefin ljuslykta av dom alla.
 
 
Vi åt å vi drack och en massa prat å skratt blev de.
 
Har jobbarhelg nu, men fick ledigt i går.
Sonen jobbar som vikarie på min arbetsplats så vi hade gjort ett byte.
Jag jobbade i torsdags åt honom, så han tog min lördag.
 
Härligt väder var det i går också. Så vi tog en motorcykel tur till stan.
Jag sprang i på Åhlens och köpte en blus jag spanat in tidigare (hade tillochmed provat den innan).
Sedan var vi på cafe´och åt en räksmörgås.
Avslutade med kaffe hos mamsen och papsen innan vi åkte hem.
 
Nu är det strax dags att fara tillbaka på jobbet
Ha en härlig söndagkväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Vad kul med en kusinträff. Såg på FB att du bjudit på god mat, som vanligt.
    Det måste ha varit årets sista tur på hojen. Hörde igår på nyheterna att det var halka på olika håll i Sverige bla Sundsvall.
    Kram

    SvaraRadera