onsdag 16 februari 2011

Jaha...

...då är vi en mindre i hemma, nu i några da´r!
Erik har följt en kompis till Vemdalen och kommer hem på söndag.
Undra om han kommer att sakna mej lika mycké som jag kommer att sakna honom ??

 Storebror är ju hemma, så då får man passa på att rå om honom lite extra......eller inte !!
En blivande 16 åring är inte så lätt att få med på olika upptåg.

I dag har jag fått mina arbetsskor jag har beställt.
Skönt att få nytt på fötterna. Dom gamla är helt slut!
Inga skönheter direkt, men supersköna!


Ha de så bra


**Kram Lena**

1 kommentar:

  1. Skorna såg riktigt sköna ut! I vemdalen ska det visst vara riktigt härligt nu, maken var där förra helgen :)
    Jo loppisar i sundsvall... såhär på vintern är det väl mest second hand-butiker som har öppet, typ Myrorna, Erikshjälpen, Röda korset, Prio 1, och Fyndlagret. Finns säkert fler!? ..men det är dom jag känner till.

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera