söndag 6 februari 2011

Väckning!!

.....nu är det dags att vakna, era små rackare.
Nu är det färdigvilat!
I dag har mina Mårbackor fått kommit fram i dagsljuset och fått ny och fräsch jord runt rötterna.
Hoppas bara att dom har överlevt vintern...det ser hoppfullt ut iallafall =)

Jag har haft jobbar-helg den här helgen, så nu väntar två dagars ledighet och det ska bli så skönt.
 Om lusten faller på så har jag tänkt att jag ska baka semlor och städa i morgon.
Men som det känns just nu så ska jag bara vara lat =)

Vilket underbart väder vi haft i dag....solen har verkligen visat sin bästa sida...
En riktig vårdag har det varit.


Ha de så bra


Kram Lena

1 kommentar:

  1. Men så gullig den är :)gick det bra att få liv i den? ska bli roligt att se när den växer och blir stor

    SvaraRadera