söndag 13 februari 2011

Matlagnings-prov

Henke har stått för middagen i dag, riktigt duktig var han.
 Han tränade inför kommande hemkunskaps-prov.

Kabanosse gryta och egengjord dajmglass ska han göra på provet.
Han lyckades jättebra, så det ska nog inte bli några problem att fixa samma på skolan.
(lyckades inte få bilden åt rätt håll =)

I morgon kommer mamma och pappa hit.
Mamma och jag ska sätta upp foto-tapeten på Henkes rum och sedan är det lite mer målning kvar, innan allt är färdigt.
Problemet är att jag fick så himla ont i tummen (eller i leden mot tummen) förrut, efter att jag målat. Så jag hoppas det har gått över tills i morgon.


Nu ska jag slå in paket till grabbarna till i morgon.....det är ju
Alla hjärtans dag.



Ha dé


Kram Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar